otváracie hodiny

Po. - Pia.: 07:30 - 16:00

nájdete nás

Ružinov: 0903 700 172 I Lamač: 0910 800 333

Výmena, oprava a predaj automobilových skiel

kontakujte nás

Autosklo cez poisťovňu Kooperativa

K dispozícii máte CALL CENTRUM : 0800 120 – 000
Poistnú udalosť na autosklo môže nahlásiť na telefónnom čísle 0850 111 577:

  • klient havarijného poistenia
  • vinník z PZP
  • poškodený z PZP

Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?

  1. nahláste poistnú udalosť
  2. dostanete číslo Vašej poistnej udalosti
  3. následne si môžete nechať Vaše vozidlo a autosklo obhliadnuť:
  • zmluvným servisom, ak ste sa rozhodli pre náš servis, prosím uveďte nás ako obhliadkový servis pre výmenu alebo opravu autoskla :
    • Prevádzka RUŽINOV : Krajinská cesta 4, 821 05 Bratislava
    • Prevádzka LAMAČ : Lamačská cesta 49/4, 841 03 Bratislava
  • vozidlo pristavíte priamo v obhliadkovej hale Slovexperti po telefonickom dohovore.

Potrebné doklady pre riešenie poistnej udalosti na autosklo

Hlásenie poistnej udalosti na autosklo je potrebné po nahlásení cez linku hlásenia škôd aj písomne vypísať , podpísať a doložiť nasledujúce doklady :

  • vodičský preukaz,
  • technický preukaz (tzv. veľký)
  • zmluvu o havarijnom poistení – prípadne číslo zmluvy
  • v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti

Vinník (škodca) musí svoje hlásenie a potrebné doklady : vodičský preukaz a technický preukaz ( tzv. veľký ) odovzdať priamo v poisťovni alebo poslať poštou na adresu :

Kooperatíva, a.s.

Štefanovičova 4

816 23 Bratislava

Klienti  a poškodený z PZP vybavujú všetko v zmluvnom autoservise.

Upozornenie pre firmy!

Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.

Ako rozdeľujeme platby v servise Autosklo Jurišta?

  • platba v hotovosti z povinného zmluvného poistenia (PZP)
  • bezhotovostná platba z havarijného poistenia a samostatného poistenia čelného skla

Postup pre poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu

V prípade krycieho listu je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.

Podmienky pre využitie krycieho listu pri poistnej udalosti na autosklo

Aby ste mohli riešiť Vašu poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu pre havarijné poistenie je potrebné:

  • mať nahlásenú poistnú udalosť na auto, prípadne autosklo
  • mať uhradenú poistku
  • doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, ak je leasing

Upozornenie! Ak nesplníte uvedené podmienky, Vaše vozidlo Vám bude odovzdané len ak uhradíte plnú sumu faktúry v hotovosti.

Groupama poisťovňa
Wüstenrot poisťovňa
Union poisťovňa
Poštová poisťovňa
Kooperativa poisťovňa
Allianz poisťovňa
Axa poisťovňa
ČSOB poisťovňa
Generali poisťovňa
Komunálna poisťovňa
Uniqa poisťovňa

KONTAKTUJTE NÁS

Vyplňte prosím všetky hviezdičkou označené položky

Ružinov Bratislava
Krajinská cesta 1004/4
821 07 Bratislava Mapa →
T. +421 903 700 172
E. ruzinov@autosklojurista.sk

Lamač Bratislava
Lamačská cesta 6750/49
841 03 Bratislava Mapa →
T. +421 910 800 333
E. lamac@autosklojurista.sk

 

Všetky práva vyhradené 2018
Autosklo Jurišta s.r.o
Powered by ENABLE