big-symbol

Autosklo cez Komunálnu poisťovňu

Kontaktujte CALL CENTRUM : 0800 112 222
Nahlásenie poistnej udalosti pre autosklo na telefónnom čísle 0850 111 566 je určené pre:

  • klienta havarijného poistenia
  • vinníka z PZP
  • poškodeného z PZP

Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?

  1. nahláste poistnú udalosť
  2. dostanete číslo Vašej poistnej udalosti
  3. následne si môžete nechať Vaše vozidlo a autosklo obhliadnuť:
  • zmluvným servisom, ak ste sa rozhodli pre náš servis, prosím uveďte nás ako obhliadkový servis pre výmenu alebo opravu autoskla :
    • Prevádzka RUŽINOV : Krajinská cesta 4, 821 05 Bratislava
    • Prevádzka LAMAČ : Lamačská cesta 49/4, 841 03 Bratislava
  • vozidlo pristavíte priamo v obhliadkovej hale Slovexperti po telefonickom dohovore.

Potrebné doklady pre riešenie poistnej udalosti na autosklo

Hlásenie poistnej udalosti na autosklo je potrebné po nahlásení cez linku hlásenia škôd aj písomne vypísať , podpísať a doložiť nasledujúce doklady :

  • vodičský preukaz,
  • technický preukaz (tzv. veľký)
  • zmluvu o havarijnom poistení – prípadne číslo zmluvy
  • v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti

Vinník (škodca) musí svoje hlásenie a potrebné doklady : vodičský preukaz a technický preukaz ( tzv. veľký ) odovzdať priamo v poisťovni alebo poslať poštou na adresu :

Kooperatíva, a.s.

Štefánovičova 17

811 05 Bratislava

Klienti  a poškodený z PZP vybavujú všetko v zmluvnom autoservise.

Upozornenie pre firmy!

Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.

Ako rozdeľujeme platby v servise Autosklo Jurišta?

  • platba v hotovosti z povinného zmluvného poistenia (PZP)
  • bezhotovostná platba z havarijného poistenia a samostatného poistenia čelného skla

Postup pre poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu

V prípade krycieho listu je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.

Podmienky pre využitie krycieho listu pri poistnej udalosti na autosklo

Aby ste mohli riešiť Vašu poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu pre havarijné poistenie je potrebné:

  • mať nahlásenú poistnú udalosť na auto, prípadne autosklo
  • mať uhradenú poistku
  • doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, ak je leasing

Upozornenie! Ak nesplníte uvedené podmienky, Vaše vozidlo Vám bude odovzdané len ak uhradíte plnú sumu faktúry v hotovosti.

Telefónne číslo

Ružinov

0903 700 172 

ruzinov@autosklojurista.sk

Lamač

0910 800 333

lamac@autosklojurista.sk

Zavolajte nám a opýtajte sa nás na vaše otázky!

Otváracie doba

Pondelok:  07:30 – 16:00
Utorok:  07:30 – 16:00
Streda:  07:30 – 16:00
Štvrtok:  07:30 – 16:00
Piatok:  07:30 – 16:00