big-symbol

Autosklo cez Allianz – Slovenská poisťovňa

Obráťte sa na CALL CENTRUM : 0800 122 – 222

Ste klientom havarijného poistenia, vinníkom z PZP (klientom poisťovne kde máte uzatvorené PZP)alebo poškodeným z PZP ? K nahláseniu poistnej udalosti a náhrady škody za autosklo máte k dispozícii telefónne čísla:

  • T-Com : 0850 122-222
  • T-Mobile: 0902 122-222
  • Orange: 0917 122-222

Telefonické nahlásenie poistnej udalosti

  • nemusíte po ňom vypisovať hlásenie poistnej udalosti
  • nie je potrebné doložiť kópiu vodičského a technického preukazu
  • pri havarijnom poistení a povinnom zmluvnom poistení, keď vinník má PZP v Allianz SP, Vám autosklo obhliadne zmluvný servis Allianz Slovenskej poisťovne.

Písomné nahlásenie poistnej udalosti

  • v zmluvnom servise dostanete tlačivo
  • vyplníte ho a odovzdáte pracovníkovi

Platby za autosklo v servise rozdeľujeme

  • Hotovostné – z povinného zmluvného poistenia (PZP)
  • Bezhotovostné – z havarijného poistenie (HP)

Aké doklady potrebujete pri náhrade z havarijného poistenia?

  • vodičský preukaz
  • technický preukaz
  • zmluvu o havarijnom poistení , príp. číslo zmluvy
  • v prípade leasingu, doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti

Ako riešiť poistnú udalosť na autosklo cez krycí list pre havarijné poistenie?

  • musíte mať nahlásenú poistnú udalosť (v prípade telefonického hlásenia treba uviesť že si želáte krycí list na autoservis)
  • musíte mať uhradenú poistku
  • v prípade leasingu musíte doložiť devinkuláciu a mať uhradené splátky

Pozor! Ak tieto podmienky nesplníte, vozidlo Vám bude odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.

Telefónne číslo

0903 700 172 

0910 800 333

Zavolajte nám a opýtajte sa nás na vaše otázky!

Otváracie doba

Pondelok:  08:30 – 17:00
Utorok:  08:30 – 17:00
Streda:  08:30 – 17:00
Štvrtok:  08:30 – 17:00
Piatok:  08:30 – 17:00